Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoorcentrum Aerts

Customer case

Sector: Healthcare

Hoorcentrum Aerts is een Kempense hoorspeciaalzaak met toen elf vestigingen met in elke vestiging een vast team van audiologen. Hoorcentrum Aerts onderscheidt zich door haar deskundige en persoonlijke aanpak waarbij elke klant geadviseerd en opgevolgd wordt door een gediplomeerde audioloog, en dit in elke vestiging.

Klantvraag

Tom Aerts en zijn managementteam wensten de ambitie (missie en visie, en strategische doelstellingen) en de waarden van de organisatie scherp stellen, die dan vervolgens door elke medewerker begrepen én gedragen moeten worden.

Aanpak

Moore hanteert volgende stappen voor de begeleiding bij het strategisch traject:

Stap I Opstart en interviews

Stap II Marktanalyse en screening bestaande dienstverlening (AS   IS-analyse)

Stap III Ambitie, doelstellingen

Stap IV Herontwerp organisatie (TO BE-bepaling)

Stap V Opmaak businessplan en synthese

Stap VI Actieplan en communicatieplan

Resultaat

  • Waardenbepaling, missie & visie
  • Strategisch plan met heldere strategische keuzes
  • Groeitraject-plan
  • Hertekend organisatiemodel
  • Hoorcentrum Aerts is sindsdien uitgegroeid tot een groep van meer dan 22 filialen, verspreid over de Kempen, Antwerpen en Oost-Vlaanderen. De plannen om verder uit te breiden staan nog niet stil.

Expertise Moore

Om u te helpen bij het kiezen van de juiste richting staan onze consultants klaar om u te adviseren en om het plan samen met u te implementeren.

We helpen u met: een Snelle OrganisatieScan (S.O.S.) om uw huidige organisatie in kaart te brengen, een heldere strategiebepaling met handige stuurinstrumenten (KPI’s etc.), organisatie- en procesoptimalisatie en begeleiding bij alle veranderingen met bewezen modellen en technieken op maat van uw bedrijf of organisatie

Stap voor stap nemen we u mee in alle beslissingen en verbeteringen, opdat uw organisatie vlekkeloos elke verandering kan opnemen, en klaar is voor de toekomst.