Overslaan en naar de inhoud gaan

Diensten en
detailhandel

Diensten en detailhandel

Nu de consument veeleisender wordt en meer vertrouwd raakt met digitale technologieën, worden dienstverlenende organisaties gedwongen om meer te investeren in de kwaliteit van hun dienstverlening en operationele uitmuntendheid. Om de trends bij te houden, moeten bedrijven zich voortdurend aanpassen aan de markt en hun personeel continu bijscholen aan de nieuwste ontwikkelingen. In de detailhandel werden bedrijven door een plotselinge wereldwijde pandemie bijna van de ene dag op de andere gedwongen om hun bedrijfsmodellen te wijzigen. Het winkelconcept en de -beleving moest opnieuw worden uitgevonden en e-commerce groeide als nooit tevoren.

Technologie verandert de manier waarop elke bedrijfstak zaken doet door efficiëntie te helpen creëren, geld te besparen en betere producten en diensten aan te bieden. Ook dienstverlenende bedrijven en detailhandelaren maken gebruik van technologie om beter in te spelen op de marktvraag. Voorspellende analyses bieden detailhandelaren verschillende middelen om de klantervaring te verbeteren. Om hun klantenbasis te behouden en in te spelen op de evoluerende behoeften van de klant, zullen diensten en kleinhandelaars die nieuwe technologieën gebruiken meer kans hebben op een duurzame toekomst.

Neem contact op met één van onze adviseurs

Sonja Vancrayenest.jpg

Sonja Vancrayenest

Managing Partner Moore Grants & Incentives

Contact
Kelly-Jayne Aylward

Kelly-Jayne Aylward

Managing Partner Moore Grants & Incentives

Contact